La classe de Física de 2n de batxillerat us desitja un Bon Nadal i Feliç Any Nou!

Els alumnes, per tancar el tema de les ones i el so, han interpretat, amb tubs d’assaig i aigua, la nadala Fum, Fum, Fum generant ones estacionàries amb freqüències que coincideixen amb les notes musicals. Durant les darreres sessions i treballant en equip, han escollit una nadala, cercant a la xarxa la partitura adaptada, s’han repartit les notes musicals i, a partir de les freqüències relacionades, han calculat la quantitat d’aigua de cada tub. Per finalitzar, han ajustat les notes tocant l’escala musical i, després d’uns quants assajos, han interpretat la nadala.