iFEST 2016

Segons finanzas.com, uns 3000 estudiants que cursen batxillerat, FP, graus universitaris, màster i doctorat de noranta centres de tot Catalunya ahir, 20 de desembre, van participar a l’iFest, esdeveniment organitzat per la Generalitat de Catalunya per fomentar la innovació, la tecnologia i emprenedoria.

Els nostres alumnes de Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma adaptat a les empreses de logística hi van participar. Es van crear equips de 10 persones les quals van treballar juntament amb l’equip d’Imagine durant dues hores per crear idees disruptives sobre un repte. Tots els grups participants tenien l’opció de guanyar un viatge a Silicon Valley, entre d’altres premis. Finalment, quatre dels nostres alumnes van resultar finalistes i un d’ells va resultar guanyador juntament amb els membres del seu grup. Felicitats Edu Ferrer!

La premsa fa ressò d’aquestes jornades i de la victòria d’un dels nostres alumnes.