EL BATXILLERAT DE L’INSTITUT FREDERlC MARTÍ ES TRASLLADA AL CME NÚRIA RIVAS MASCARÓS

L’Institut Frederic Martí Carreras de Palafrugell traslladarà provisionalment la subseu del carrer de Pals (escola Barceló i Matas) a les dependències del Centre Municipal d’Educació Núria Rivas Mascarós.

Aquest fet, permetrà al Departament d’Educació crear el proper curs 2020-2021 el tercer institut a Palafrugell, l’Institut Nou Palafrugell. Així ho ha anunciat avui el conseller d’Educació, Josep Bargalló que ha visitat la subseu del carrer de Pals.

Jaume Fernàndez (director) reb al Conseller d’Educació Josep Bargalló

El nou institut de Palafrugell s’iniciarà amb 3 grups de 1r d’ESO, com a conseqüència del gran creixement d’alumnat d’ESO.

L’estrena del tercer institut de Palafrugell permetrà a l’INS Frederic Martí i Carreras “poder redefinir els seus espais i tenir tots els alumnes més propers”, segons ha explicat Bargalló durant la visita. Aquest fet també millorarà notablement les condicions laborals del professorat afectat pels desplaçaments constants entre les dues seus.

El canvi provisional de subseu s’ha fet amb l’objectiu de retornar els batxillerats a l’Institut Frederic Martí Carreras en el termini de temps més breu possible.

Disposeu de més informació a l’enllaç de TVCostraBrava: