Convalidacions

En aquesta pàgina trobareu la informació i documents que us permetran formalitzar la convalidació de matèries a l’ESO i el Batxillerat.

Convalidacions de matèries per estudiar música

Procediment per al reconeixement / convalidació de matèries optatives de l’ESO, de la matèria de música o de les matèries optatives del Batxillerat

Normativa a aplicar curs 23 – 24

1) Omplir el formulari de sol·licitud corresponent.

2) Sol·licitar el certificat corresponent a l’Escola de Música Autoritzada / Conservatori.

3) Portar la sol·licitud i el certificat a la secretaria del centre en horari de dilluns a divendres de 8 a 14 hores abans del 6 de novembre de 2023.

Rebreu resposta en un termini de 7 dies hàbils.

L’alumnat que compleixi els requisits rebrà la resolució de reconeixement / convalidació corresponent per part de la direcció del centre.

* En el cas de l’ESO, l’alumnat podrà entrar a les 09:00 h o sortir a les 13:30 h si l’horari ho permet i la família ho autoritza (document d’autorització d’entrades i sortides).

* L’alumnat de Batxillerat, podrà entrar més tard en el cas que la matèria a convalidar sigui en la primera o dues primeres hores, o sortir a les 12:30 h o a les 13:30 h segons l’horari de la matèria, sempre que la família ho autoritzi -menors d’edat- (document d’autorització d’entrades i sortides).

En les hores reconegudes / convalidades que es romangui en el centre, l’alumnat d’ESO estarà amb el grup-classe fent treball individual (deures, avançant feines, estudiant…) respectant la normativa general de l’aula, i l’alumnat de Batxillerat disposarà d’una aula habilitada per poder treballar.

Convalidació de la matèria d’educació física de batxillerat per a l’alumnat que compagina els estudis de batxillerat amb la pràctica intensiva de l’esport

1) Omplir el formulari de sol·licitud corresponent.

2) Sol·licitar el certificat corresponent al Consell Català de l’Esport. L’alumnat ha d’obtenir aquest certificat quan figurin en el programa de tecnificació (ARC) de la federació catalana corresponent.

3) Portar la sol·licitud i el certificat a la secretaria del centre en horari de dilluns a divendres de 8 a 14 hores abans del 6 de novembre de 2023.