XXXIX PREMIS MESTRE SAGRERA

El passat dia 23 d’abril es van atorgar els XXXIX PREMIS ESCOLARS JOSEP SAGRERA I COROMINAS,  al Teatre Municipal de Palafrugell. Aquest esdeveniment ja s’ha convertit en tot un clàssic i és, possiblement, la millor manera de començar la diada de Sant Jordi: amb la reunió de nens i joves, al teatre, per rebre algun dels premis atorgats a cada escola o institut, o per ser-ne testimoni. Hi ha molta alegria a l’ambient i tot presagia que la jornada serà el dia en què les roses i els llibres en seran els grans protagonistes.

També, com cada any, el nostre institut ha estat representat en les categories de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat per unes noies, que han estat les afortunades amb el 1r Premi Mestre Sagrera de 4t d’ESO B, les alumnes Carla Viñas Serrat i Xiyuan Jin, amb el seu treball: La pastisseria Serra; i unes altres de 4t A, amb el premi com a finalistes, a les alumnes Ebtissam el Maslouhi Assarrar i  Marwa Neijar Rouay amb el treball: La riquesa gastronòmica a la nostra costa. Per acabar, l’Anna Fernández Rosell, amb el seu treball: Can Genís i la seva evolució, ha estat premiada a la categoria de Treball de recerca de 2n de batxillerat.

Hem de felicitar les guanyadores i, a més a més, tots els cursos de 4t (especialment A, B i C) perquè tots els alumnes hi han participat, en el Projecte de recerca, que té com a tema fonamental l’estudi d’algun tema de l’àmbit que sigui, però sobre Palafrugell. I com a reconeixement a la seva participació, tots han rebut un diploma que n’acredita la seva feina d’estudi.

Montse Ordóñez, professora de PR d’enguany.