ALUMNES DE 3 ESO PARTICIPEN A LA FIRA DE LA CIÈNCIA EN EQUIP

Aquest dissabte 2 d’abril alguns dels nostres alumnes de 3r d’ESO van participar en la vuitena edició de la Fira de la Ciència en equip, abans anomenada ciència entre tots que va tenir lloc a Girona.

Aquesta fira sobre ciència i tecnologia està protagonitzada bàsicament per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i està adreçada a tota la ciutadania (alumnat, famílies, professorat i joves universitaris) i té la finalitat de promoure l’interès per la ciència i la tecnologia.

Els nostres alumnes de 3r d’ESO han participat en el “Joc ciència per la millora social” i al mateix temps s’ha encarregat de dinamitzar dues experiències molt visuals sobre l’aigua, la primera sobre la difusió d’un colorant en aigua calenta i freda, i la segona sobre la densitat de l’aigua freda i calenta. Al finalitzar l’activitat tot l’alumnat ha rebut un petit detall científic.

Esperem que hagi estat una gran experiència per ells!