Teniu llibres agafant pols a les estanteries? És hora de donar-los una segona oportunitat!
Amb motiu de la diada de Sant Jordi, el nostre institut organitza, com cada any, una activitat d’intercanvi de llibres usats adreçada a tot l’alumnat del centre. Aquesta iniciativa té com a objectiu fomentar el reciclatge, l’intercanvi i l’accés a nous llibres, promovent alhora el gust per la lectura i la participació de tota la comunitat educativa.

La paradeta estarà oberta durant tota aquesta setmana a les estones del pati. La idea és que els nois i noies portin llibres que tingui a casa i que ja no vulgueu ni necessiteu, per tal de reciclar-los i donar-los una nova vida. Per cada llibre, se’ls donarà un tiquet que després podran utilitzar per bescanviar-lo per altres llibres diferents el dia de Sant Jordi a l’institut. En cas que algun alumne/a no disposi de llibres per portar, però vulgui participar-hi, podrà adquirir tiquets per 1 €. En funció de l’estat de l’exemplar, la novetat, l’èxit i el tipus de llibre, podran rebre 1, 2 o 3 tiquets.
Us animem a participar-hi i a engrescar els vostres fills i filles a formar part d’aquesta activitat. Llegir ens fa lliures!



