Trobada Esportiva de Nadal

p1040367_optAquest any el departament d’Educació Física ha planificat una trobada lúdicoesportiva amb els alumnes de 1r de l’ESO al parc de Torreblanca de Sant Feliu de Llobregat. Aquesta Trobada té un caràcter lúdic i recreatiu on els nens i nenes, a l’hora que gaudeixen de la pràctica esportiva, comparteixen experiències amb d’altres instituts. Es fomenta el respecte i la col·laboració en un ambient diferent de l’habitual. Pensem que ha estat una bona jornada pels nostres alumnes i esperem poder repetir-la en properes edicions. Felicitem als nois i noies pel seu bon comportament. Han estat molt participatius i alegres. Gràcies!!

Algunes fotos de la Trobada https://goo.gl/photos/VeqsERmPzYraKDxA8