Projecte Aprenents

Els alumnes de 4t d’Aula Oberta han participat molt satisfactòriament al Projecte Aprenents fent 10 hores de pràctiques setmanals  prelaborals. Es tracta d’un projecte de col·laboració entre la Regidoria d’Educació, els centres de secundària de Sant Vicenç dels Horts i diverses empreses i entitats de la vila. Permet que els alumnes que segueixen una Adaptació Curricular practiquin els hàbits, habilitats  i destreses que els seran necessaris per a un imminent futur laboral.

Volem agrair la col·laboració de les empreses i entitats que han fet una gran tasca en aquesta formació. IMG_1603IMG_1604