Matrícula alumnes 1r ESO i nous alumnes 2n, 3r i 4t ESO

E.O.I Inca | EOINCA | Page 9

La matrícula per als nous alumnes d’ESO de l’institut la podreu fer els dies 13 i 14 de juliol, presencialment a les instal·lacions de l’institut, de 9h a 12h. El dia assignat a cada família és el següent:

• 13 de juliol de 9h a 12h: alumnes amb primer cognom amb primera lletra de A a L
  • 14 de juliol de 9h a 12h: alumnes amb primer cognom amb primera lletra de M a Z

Així mateix, us convoquem a una reunió de pares el proper dia 14 de juliol, on us informarem de tot el procés d’acollida dels vostres fills i filles a l’institut. La reunió serà organitzada en dos torns en els següents horaris:

• 14 de juliol, de 16h30 a 17h30: alumnes amb primer cognom amb primera lletra de A a L
  • 14 de juliol, de 17h30 a 18h30: alumnes amb primer cognom amb primera lletra de M a Z

Podeu consultar la llista d’admesos i la llista d’espera de nous alumnes d’ESO a l’institut Frederic Mompou amb el barem definitiu clicant als enllaços següents:

Llista d’admesos de nous alumnes d’ESO a l’institut Frederic Mompou

Llista d’espera de nous alumnes d’ESO a l’institut Frederic Mompou