Taller a 1r d’ESO: “Som gent de profit”

img_1928img_1927

El passat divendres 4 i dilluns 7 de novembre l’alumnat de 1r d’ESO va fer uns tallers educatius anomenats “Som gent de profit”. Aquests tallers s’emmarquen dins del projecte d’Escoles Verdes amb l’objectiu de conscienciar l’alumnat sobre la importància de no malbaratar aliments. Volem que el nostre alumnat aprengui el valor de tenir un plat a taula cada dia i per això aprengui estratègies per aprofitar bé els aliments i que no calgui llençar a les escombraries menjar que es pot ben aprofitar encara. Us deixem el següent enllaç perquè pugueu saber-ne més i continuar aquesta tasca a casa amb els vostres fills i filles.

img_1926 img_1925 img_1924 img_1923 img_1921img_1922