Som Escola Verda

Una escola verda és un centre educatiu que forma part activament d’una xarxa de centres que incorporen l’educació per a la sostenibilitat en el seu projecte educatiu i que, per tant, integren els continguts i valors de la sostenibilitat en el currículum i en la gestió del centre i s’impliquen de forma activa en la millora del seu entorn, promovent-hi la participació activa de tota la comunitat educativa.

Al nostre centre, això es tradueix en delegats verds a cada grup classe que promouen activitats i accions relacionades amb l’estalvi energètic i de paper, el reciclatge o la reducció de residus i la sostenibilitat mediambiental.

Quines accions s’han dut a terme?