REVISTA – SORTIDA BARCELONA 3r ESO

El dimarts 4 de desembre, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una ruta turística en anglès pel Barri gòtic de Barcelona i també una gimcana pels diferents carrers d’aquest barri. Tot i el rebuig dels turistes estrangers a respondre unes preguntes, molts alumnes van aconseguir finalment fer-los participar i, fins i tot, fer-se alguna foto amb ells.

A més, van poder gaudir d’un fantàstic dia assolellat i bona temperatura, fet que s’agraeix en aquesta data.

I després de les activitats, una bona caminada i el merescut dinar, també van gaudir de temps lliure per la zona del Maremàgnum.

Un bon dia, una bona companyia i una oportunitat per utilitzar la llengua estrangera de manera significativa i diferent fora de l’aula.

Departament d’Idiomes