Assemblea General Ordinària AMPA – INS Ermengol IV

Benvolguts pares/mares:

Per la present se us convoca a l’Assemblea General Ordinària de pares/mares que tindrà lloc el proper DIJOUS dia 07 de Novembre, a les 21:30h. del vespre a la sala d’actes de l’Institut Ermengol IV, amb el següent ordre del dia:

1.Lectura i aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2.Estat de comptes.

3.Activitats de l’AMPA.

4.Valoració de la venda de llibres.

5.Renovació de membres de la junta.

6.Precs i preguntes.

Tal i com hem esmentat al penúltim punt de l’assemblea, hi ha la renovació de membres de junta que aquest any finalitzen la seva tasca.

Creiem que pel bon funcionament i la qualitat de l’ensenyament dels nostres fills i filles som un òrgan necessari i pensem que tots els pares i mares hi hauríem de formar part en algun moment o altre de l’escolarització dels nostres fills/es.

Segons els nostres estatuts estem obligats a que hi hagi representació de tots els pobles partícips de l’institut i voldríem remarcar que en aquest moment falta més membres de la població de Linyola, i fem una crida especial als pares/mares dels alumnes de Bellmunt, La Sentiu i La Fuliola, ja que en aquest moment no hi ha cap representant.

Per tant, si esteu interessats en formar part de l’AMPA, podeu fer-ho enviant un correu electrònic amb les vostres dades personals (nom sencer, població i curs que fa el vostre fill/a) a:

apaiesbellcaire@hotmail.com

També podeu fer-ho personalment el mateix dia de l’assemblea.

Atentament

LA JUNTA DE L’AMPA