REVISTA – SORTIDA A BARCELONA

El dia 24 d’octubre vam anar a Barcelona a veure la Casa Vicens i l’exposició  Human Bodies.

Al matí, vam començar el dia anant a la Casa Vicens d’estil modernista que va construir Gaudí al Barri de Gràcia. La visita va durar dues hores i ens van explicar aspectes de la casa i la seva història.

En acabar la visita, vam agafar el metro des de Fontana fins a la plaça Espanya (per alguns, la primera vegada) on ens van deixar temps lliure per dinar.

Vam anar al centre comercial las Arenas i a visitar Monjuïc. Des de l’ascensor del centre comercial, que és de vidre, observàvem les vistes de la plaça Espanya i tot el que l’envoltava. A l’última planta de las Arenas estava l’exposició Human Bodies. Allí ens van posar uns auriculars per escoltar les explicacions mentre omplíem el dossier amb les paraules adequades que s’escoltaven en l’àudio.

L’excursió va estar molt bé i el temps lliure ens va agradar molt.

Clàudia Ruíz – 3r ESO