VAGA GENERAL – DIVENDRES 18 D’OCTUBRE DE 2019

Donat que el Sindicat d’Estudiants ha convocat pel divendres dia 18 d’octubre de 2019 una vaga general estudiantil contra la sentència repressiva de l’1-O, us informem que:

1)    L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei).

2)    L’alumnat de 3r, 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat han manifestat adherir-se a la vaga.

Els/Les pares/mares que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que ens facin arribar l’autorització signada ja que si no comptarà com a falta d’assistència. Autorització Des de Direcció volem recordar que són els pares/mares/tutors/es els que autoritzen els seus fills/es a no assistir a classe.

En cas d’assistència perquè no autoritzeu la vaga, els vostres fills/filles restaran atesos en el centre.Per qüestions logístiques i de seguretat, us volem informar que des del centre no podem permetre que l’alumnat entri i surti de l’Institut  ni tampoc romandre al pati durant el matí.

El mateix dia també hi ha convocada un vaga general de treballadors. En data d’avui hi ha professorat que ha manifestat la seva adhesió a aquesta vaga però, el centre romandrà obert complint els serveis mínims. El transport funcionarà amb normalitat.