REVISTA – TALLER I SORTIDA 1r DE BATXILLERAT-PROGRAMA ARRENCA

TALLER I SORTIDA 1r DE BATXILLERAT-PROGRAMA ARRENCA

L’alumnat de 1r de Batxillerat va assistir a un taller impartit per Toni Abelló sobre Lideratge juvenil en l’empresa rural a la Cooperativa de Bellcaire el dijous, 10 d’0ctubre. Posteriorment, un autocar els va traslladar a fer una visita a dues empreses de la zona: El Càmping La Noguera i Eguren Metálicos. D’aquesta manera es pretén que l’alumnat conegui “in situ” diferents exemples d’èxit empresarial i que això pugui generar inquietuds emprenedores.

Aquesta sortida s’emmarca dins el programa Arrenca, dirigit a joves i empresaris per la cerca d’oportunitats laborals en el món rural. Aquest projecte està organitzat per l’Oficina Jove del Consell Comarcal de la Noguera, el Grup d’Acció Local (GAL) Noguera Segrià-Nord i compta, també, amb el suport de la Direcció General de Joventut i del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat.