TALLER DE ROBÒTICA

Benvolguda família,

Des del departament de Tecnologia els comuniquem que el dia 5 d’abril de 2016 els alumnes de 3r d’ESO faran un taller de Robòtica on construiran un robot i el programaran per aconseguir simular un procés industrial en què diversos robots es comuniquem entre ells, mitjançant bluetooth, per completar una tasca en comú. El preu d’aquest taller és de 6€.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà aquest import. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’esmentat import al compte del centre indicant el nom de l’alumne/a i el concepte i retornar el resguard de pagament.

Número de compte: ES18-0182-1841-3202-0150-5221

Teniu temps de portar l’autorització a consergeria fins el  dia 1 d’abril de 2016.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *