REVISTA – SETEMBRE 2018

Màrqueting digital: La comunicació 3.0 – Comunicar-nos a través de les xarxes

El dia 28 de setembre del 2018, l’alumnat de 1r de Batxillerat vam assistir a la xerrada informativa sobre Màrqueting digital a la Cooperativa de Bellcaire d’Urgell. La conferència va ser organitzada per l’Oficina Jove de la Noguera, amb la col·laboració del programa de la UE per al desenvolupament rural Leader.

El conferenciant va explicar de manera clara i detallada diferents estratègies de comunicació, tipus de màrqueting, eines per buscar feina o com les grans empreses utilitzen les xarxes socials i les dades de les nostres cerques a internet per a posar publicitat a les webs que més visitem. A més, ens va donar molts consells interessants de caràcter empresarial.

VIVIR RESPETANDO EL MEDIO AMBIENTE

El día 26 de septiembre vinieron al centro dos jóvenes de unos veinte años, para explicarnos su experiencia de vivir reciclando y respetando la naturaleza. El proyecto en el que participaron se presentó en un concurso europeo y obtuvo el primer premio. Se trataba de dos jóvenes que compartían piso en Barcelona, y que se prestaron a realizar esta actividad propuesta por una empresa contratada por el ayuntamiento de la ciudad.

Esta experiencia consistió en reducir lo máximo posible todos los productos que contaminan profundamente en nuestra vida cotidiana. Los miembros responsables, que dirigían el trabajo,  ofrecían otros productos ecológicos para sustituir los contaminantes, para que nos diéramos cuenta de que así respetábamos mucho más el medio ambiente. Te mostraban cómo vivir de forma saludable y respetando la naturaleza. Había cinco familias diferentes encargadas de realizar esta experiencia. Gracias a su ayuda y participación desinteresada, se pudo comprobar que este proyecto funcionaba, ya que todas las familias habían reducido mucho su contaminación.

Todo esto lo explicaron mediante un vídeo que ellas mismas crearon. Fue interesante ver la evolución de la experiencia, ya que todos debemos tomar conciencia de que hay otros recursos para el día a día, y que no podemos continuar contaminando de este modo la naturaleza, porque nada dura para siempre.

Nora Cabrera- 1º Bachillerato

28 DE SETEMBRE 2018 – DIA EUROPEU DE L’ESPORT ESCOLAR

European School Sport Day ( ESSD )

El passat divendres dia 28 de setembre es va celebrar el Dia Europeu de l’Esport Escolar, un dia dedicat a divertir-se i jugar junts amb l’objectiu de promoure l’activitat física i la salut.

Aquesta jornada se celebra amb la participació de gairebé 3 milions d’alumnes de 24 països de la Unió Europea. El nostre Institut és un dels Centres participants on els alumnes i l’activitat física són els protagonistes.

Ho hem celebrat a la classe d’Educació Física amb el grup de 4t d’ESO on, a més de fer esport, hem llegit a classe la “Carta de compromís del centre amb l’esport per l’educació i la salut ” que també volem compartir amb la resta de la Comunitat educativa i famílies.

Bona celebració !!!