Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-2023

El Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Per tal d’assolir aquest objectiu, és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents.

És per aquest motiu que el Departament d’Educació farà arribar al centre una dotació d’ordinadors portàtils destinada a tots els alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat.

Podeu trobar tota la informació en aquesta web: https://projectes.xtec.cat/edc/alumnes/

Des del centre posem a la vostra disposició un d’aquests ordinadors per tal que en feu un bon ús, necessari per seguir el vostre aprenentatge.

És la vostra responsabilitat assegurar-vos que es manté en bon estat al llarg de tot el curs, moment en el qual l’haureu de retornar al centre.

El centre us pot demanar, al llarg del curs, diversos punts de control si així ho considera oportú. Recordeu: no és el vostre ordinador en propietat, sinó que el centre us el deixa en préstec i a final de curs caldrà retornar-lo al centre.

Cal que aquesta normativa d’ús sigui coneguda també per la vostra família i que, en cas de qualsevol dubte, ens feu arribar les consultes corresponents.

El proper dimarts 9 de març es repartiran els ordinadors a l’alumnat.

Esperem que en pugueu treure el màxim profit.

L’equip directiu