ACTIVITATS ESPORTIVES EXTRAESCOLARS

Des de l’Associació Esportiva Escolar (AEE) de l’Institut Ermengol IV us comuniquem l’oferta de les activitats esportives extraescolars de natació i waterpolo per tal que l’alumnat pugui continuar amb la seva formació en horari no lectiu. Les activitats que oferim tenen un caire educatiu, recreatiu i saludable , lligat al projecte educatiu del centre i són activitats subvencionades pel pla d’ajuts del PCEE per les famílies interessades que vulguin completar la formació dels seus fills i filles. Les activitats s’organitzen dins el Pla Català d’Esport a l’Escola ( PCEE) i tenen el suport de la Secretaria General de l’Esport, el Consell Esportiu de la Noguera i el Club Esportiu Natació Balaguer. El resultat d’aquesta col·laboració dóna la possibilitat a l’alumnat de fer una hora de natació a la setmana durant tot el curs o bé formar part d’un equip de waterpolo amb entrenaments dos dies a la setmana.

Les activitats es realitzaran a les instal·lacions del Club Esportiu Natació Balaguer, a la piscina coberta Municipal d’aquesta localitat. Les activitats aquàtiques es realitzen en un entorn segur, amb alta concentració de clor i complint amb totes les mesures higièniques i de seguretat que estableixen els protocols COVID19. Cal complir amb totes les normes de la instal·lació: ús de la mascareta en tot el recinte (excepte a l’aigua), obligatorietat de dur xancles, gorret i ulleres a la piscina. Es formaran grups estables duran tot el curs i les activitats estaran dirigides per monitors i entrenadors del club natació Balaguer.

El nombre d’alumnes serà limitat per grup i s’accedirà per rigorós ordre d’inscripció.

FulI inscripció extrarescolar

Per més informació l’alumnat pot contactar amb la professora d’educació física Tere Claverol.