SORTIDA 9 DE JUNY – 4t d’ESO

Els comuniquem que el dia 9 de juny de 2021 els alumnes de 4t d’ESO aniran a Port Aventura on realitzaran activitats relacionades amb la física i l’anglès.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 20h aproximadament. El preu de la sortida és 46€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit i sempre que les circumstàncies actuals referents a la COVID ho permetin.

Els PAGAMENTS s’han de fer a partir d’ara a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment (4t ESO) i descripció de l’activitat a pagar (Port Aventura – 4t ESO/46€ ).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

La sortida i arribada de l’autocar serà a l’Institut encara que sigui fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. De tornada es farà una parada a Linyola; tots els alumnes que vulguin baixar en aquest lloc ho podran fer sempre i quan ho hagi marcat a l’autorització. En cas contrari l’alumne baixarà al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que l’alumnat baixa de l’autocar.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’AUTORITZACIÓ a la Montse Español i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 24 de maig.