SORTIDA TREBALL DE SÍNTESI 3r ESO

Els alumnes d’ESO han de realitzar cada curs un treball interdisciplinar per tal d’acreditar l’assoliment de les competències bàsiques del curs corresponent. Aquest treball és obligatori com una matèria més del currículum i per això consta en el butlletí final de notes.

Per a l’alumnat de 3r d’ESO, l’equip de professors està dissenyant un projecte que compleix els requisits de treball competencial de diferents matèries. El projecte sempre ha de partir d’una temàtica concreta que encari l’alumne a situacions que ha de resoldre i en què ell participa activament. A més, el treball en grup permet treballar també la competència social i ciutadana. Aquest projecte es durà a terme els dies 13, 14, 15 i 16 de juny de 2023 i tindrà com a eix vertebrador la natura i l’esport en un entorn marítim, molt diferent al nostre.

Donat que les circumstàncies actuals ho permeten, s’està programant dins de les activitats previstes una sortida de dos dies, concretament el 14 i el 15 de juny. El lloc escollit per a dur a terme les activitats relacionades amb el projecte seria el càmping Caledonia de Tamarit (Tarragonès). En aquest espai, a tocar de la platja i del castell de Tamarit, els alumnes realitzarien activitats com caiac, orientació, beach experience…, activitats de les quals es donarà el calendari i les dades precises més endavant.

Per tal de fer la reserva del viatge, l’allotjament i les diferents activitats s’ha d’efectuar un primer pagament de 60€. El preu de la sortida serà de 120€ aproximadament (s’intentarà ajustar al màxim en funció del nombre d’alumnes que hi vagin). En aquest preu s’inclourien el transport en autocar, l’estada al càmping amb pensió completa (cal portar el dinar del primer dia) i també les activitats amb monitors.

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari no se li retornarà aquest pagament a no ser que sigui una força major.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Treball de síntesi primer pagament – 3r ESO – 60€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida SI que està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització a les tutores i fer el primer pagament fins el 29 de novembre de 2022.