SORTIDA A BALAGUER – 3r ESO

El dia 30 d’abril de 2019 els alumnes de 3r d’ESO aniran a Balaguer a fer una visita guiada a l’abocador i després una ruta literària per la ciutat.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 14,30h. El preu de la sortida és de 3€.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida NO està permès l’ús del mòbil. Cal portar esmorzar, aigua i calçat còmode.

Teniu temps de portar l’autorització a secretaria juntament amb els diners fins el dia 22 de març de 2019.

Per tal d’organitzar el transport, es tindrà en compte l’ordre del lliurament/inscripció de l’autorització.