Els comuniquem que els dies 8 i 9 de gener de 2026 l’alumnat de 3r d’ESO anirà a l’estació del Port del Compte a fer una estada d’esquí alpí.
L’horari de la sortida és el dia 8 de gener a les 7h de l’Institut i arribaran el dia 9 de gener a les 19h aproximadament.
Per tal de fer la reserva de l’estada, l’allotjament i les diferents activitats s’ha d’efectuar un primer pagament de 70€.El preu total serà de 220€ aproximadament (inclou transport, pensió completa, allotjament, activitats, forfaits de dos dies, material d’esquí, assegurança mèdica i curset de 10h amb monitor). La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.
Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de pagament i lliurament d’autorització al professor d’Educació física Pol Sellés.
El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/
En cas de dur mòbil cal que estigui apagat i amagat durant les activitats d’aprenentatge a excepció que el professorat ho autoritzi.
Teniu temps de portar l’autorització al professor d’Educació Física Pol Sellés i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 28 d’octubre de 2025.


Comentaris recents