REVISTA – SORTIDA AL VENDRELL – 1r ESO

El dia 28 de març, els alumnes de 1r ESO vam anar al Vendrell a fer una ruta literària i musical, tot visitant la casa nadiua d’Àngel Guimerà i la humil casa de Pau Casals.

Vam iniciar la ruta dividits en grups, i en llocs importants d’aquesta població, com la plaça de l’Ajuntament, l’església de Sant Salvador, el portal del Pardo, vam llegir poemes d’Àngel Guimerà, prèviament preparats a classe, fins arribar a la casa nadiua d’aquest autor.

Tot seguit, la vam visitar i vam aprendre i explorar interessants detalls de la seva trajectòria literària, gràcies a una  guia que ens els explicava de forma molt amena. Després, vam visitar la casa nadiua de Pau Casals, justament al costat, on vam aprofundir aspectes de la seva carrera musical, també amb l’explicació d’una guia.

Ben a prop de les dues, vam anar a dinar a la platja de Sant Salvador, on vam tenir temps per descansar i fer-nos fotografies en un ambient molt agradable.

A la tarda, vam anar a la Vil·la Pau Casals, on a més d’informar-nos de la trajectòria musical d’aquest autor, vam poder observar una gran diferència entre aquesta torre d’estiueig, gran, amb jardí i vistes al mar, i la seva casa nadiua.

Ens  queda el record d’una experiència molt divertida.

Alumnat de 1r ESO