NOGUERA CONNECTION – SORTIDA 1r ESO

Us informem que el dimarts 11 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO es traslladarà a l’INS Els Planells d’Artesa de Segre per celebrar el Noguera Connection, un English Day durant el qual es realitzaran diferents activitats col·laboratives en anglès. A més, els nostres alumnes representaran dues obres de teatre en anglès amb les titelles construïdes a Tecnologia i basades en històries creades per ells mateixos.

L’hora de sortida serà a les 8,10h de l’Institut i tornaran a les 14,40h aproximadament. La sortida és gratuïta, subvencionada pel Consell Comarcal de la Noguera.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida NO està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar aquesta autorització a les professores d’anglès fins el dia 4 de juny de 2019.