NATACIÓ 1r i 3r ESO

El Departament d’Educació Física de l’Institut es posa en contacte amb vosaltres per tal de comunicar-vos l’inici de la natació a 1r i 3r d’ESO dins l’àrea curricular d’Educació Física a 1r i 3r d’ESO.

L’activitat  es farà del dijous 15 de desembre del 2022  al  dijous 16 de març del 2023  ambdós inclosos a  la piscina coberta de Balaguer; en total seran 11 sessions d’activitats aquàtiques i natació amb monitors titulats del Club Natació Balaguer.

La natació és una competència de la nostra matèria i per tant, aquesta serà avaluada de la mateixa manera que ho són la resta de competències desenvolupades durant el curs. Es tracta d’una activitat obligatòria per tot l’alumnat amb l’excepció de l’existència d’algun impediment mèdic justificat adequadament (informe del metge). En qualsevol cas aquest fet sols afectarà a la part de pràctiques a la piscina ja que l’avaluació dels coneixements teòrics de l’alumne/a es farà igualment. Si es dona aquesta circumstància, l’alumne es traslladarà a Balaguer amb la resta del grup però sense fer les activitats a l’aigua.

Tot  l’alumnat haurà de portar l’equipament necessari obligatori: xancles (MOLT IMPORTANT: també les hauran de portar els alumnes que no entren a l’aigua), gorret de bany, ulleres, vestit de bany adequat i tovallola. L’alumnat, a més, haurà de dur l’equipament habitual per fer EF al poliesportiu de Balaguer.

Els torns i horaris previstos seran el següents :

1r torn (3rC i 1rC): sortida cap a Balaguer 8:10 h – tornada a Bellcaire 10:10h

2n torn (3rA i 1rA): sortida cap a Balaguer 10:10h – tornada a Bellcaire 12:30h

3r torn (3rB i 1rB): sortida cap a Balaguer 12:30h – tornada a Bellcaire 14:30h

Pel que fa a l’esmorzar, cal que els alumnes del primer torn (3rC i 1rC), prenguin a casa aliments lleugers i de fàcil digestió. A l’hora del primer l’esbarjo podran esmorzar bé. Pel que fa al segon torn (3r A i 1r A), caldrà que esmorzin bé a casa, ja que no podran fer-ho a  l’hora del primer l’esbarjo. Els alumnes del tercer torn (3r B i 1r B) esmorzaran únicament al primer esbarjo.

La raó per la qual s’ha organitzat conjuntament pels grups de 1r d’ESO i 3r d’ESO sorgeix de la necessitat d’abaratir el cost de l’activitat aprofitant el transport dels dos grups.

El preu total de l’activitat és de 40€ per alumne (25€ el transport i 15€ el monitoratge a la piscina) i inclou les 11 sessions de piscina i els 11 viatges d’anada i tornada a Balaguer.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Activitat curricular de natació 1r i 3r ESO – 40€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització a les professores d’educació física Margarita Oró i Teresa Claverol i fer el pagament abans de l’1 de desembre de 2022.

Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte que pugueu tenir.

AUTORITZACIÓ