Trobada Anual de Centres Escolars de Secundària – BATXILLERAT

Els comuniquem que el 13 de desembre de 2022 l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat anirà al Casal Lapallavacara de Balaguer a la Trobada Anual de Centres Escolars de Secundària que pretén donar eines a l’alumnat per resoldre dubtes sobre el seu futur acadèmic. Disposaran d’uns espais on rebran informació de cicles de formació de grau mitjà i superior,  beques universitàries a càrrec de l’AGAUR i espais de reunió amb alumnes universitaris d’últim curs que resoldran els dubtes que l’alumnat pugui tenir.

L’hora de sortida serà a les 8,10h de l’Institut i tornaran a les 14,30h aproximadament. La sortida és gratuïta i està organitzada per l’Oficina Jove de la Noguera.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització a les tutores Tere Claverol i M. Antònia Fa fins el dia 5 de desembre de 2022.

AUTORITZACIÓ