TRANSPORT PAU (2n BATX)

Els comuniquem que els dies 8, 9, 10 i 11 de juny de 2021 els alumnes de 2n de Batxillerat aniran a Lleida a realitzar les Proves d’Accés a la Universitat (PAU).

El servei només es farà si hi ha un nombre suficient d’alumnat interessat. En cas contrari el transport anirà a càrrec de cada família.

L’hora de sortida serà:

• Dia 8 de juny a les 7h sortida des de l’Institut
  • Dies 9, 10 i 11 de juny a les 8:00h sortida des de l’Institut

L’hora d’arribada serà sempre a les 17h aproximadament.

Pels alumnes de Linyola, la sortida i l’arribada serà a la parada habitual del taxi de Linyola.

Per la resta d’alumnes, la sortida i arribada dels autocars serà a  l’Institut, per tant, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En el moment de l’anada cal ser extremadament puntual.

El preu del transport per tots els dies és de 57€.

Teniu temps de portar l’AUTORITZACIÓ a secretaria fins el dia 20 de maig de 2021