REVISTA – PREMI COPA CANGUR

El dijous 24 de gener, un grup de catorze alumnes de 2n i 3r d’ESO del Centre, distribuïts en dos grups de set alumnes cadascun, van participar en la primera fase de la VI Copa Cangur 2019 a la seu de Balaguer, en concret a l’INS Ciutat de Balaguer. Cal felicitar els alumnes participants pel seu esforç i dedicació i sobretot els components d’un dels nostres equips, ja que aconseguiren el primer premi en aquesta fase.

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de Matemàtiques per a equips de Centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques, que es realitza en diferents seus arreu de Catalunya. Els nostres alumnes es van enfrontar a cinc equips més procedents de centres de la comarca.

En el concurs es presenten 12 problemes i 60 minuts de temps per fer-ne els màxims possibles. Per tant, és una cursa contrarellotge on la puntuació obtinguda per cada problema va variant durant el concurs i l’estratègia d’equip és molt important.

Ara, cal animar-los ja que ens espera la fase final a Mataró, el proper dia 7 de març, on podrem tornar a gaudir d’aquest joc emocionant i divertit, que tenen les Matemàtiques com a protagonistes. MOLTA SORT!

Departament de Matemàtiques