L’alumnat de 4t d’ESO crea un vídeo promocional de l’Institut en anglès

Dins de la programació de la matèria d’anglès, es va encarregar l’alumnat de 4t d’ESO que dissenyés un vídeo en llengua anglesa per donar a conèixer l’essència del nostre l’institut als centres d’altres països amb els quals col·laborem en programes internacionals com l’eTwinning. Un altre objectiu del vídeo és utilitzar-lo com a imatge del nostre l’institut de cara a aconseguir nous agermanaments per a projectes internacionals que vulguem engegar en el futur.

Abans de començar la tasca, es va demanar a l’alumnat de 4t d’ESO, que va poder treballar individualment o en grup, que pensés en els valors del nostre centre, en les instal·lacions i en els aspectes que ells consideressin més destacables i que més definissin l’essència de l’Institut. Se’ls va donar exemples i consells sobre la creació i l’edició de vídeos promocionals de centres educatius i la resta va sorgir del seu treball i creativitat.

De tots els vídeos presentats, els quals van destacar per la seva qualitat, es va seleccionar el de la Lucia Garcia, de 4t ESO A.  Us compartim el vídeo i esperem que us agradi.