Joves Talents Científics al sector Agroalimentari i forestal

Dimecres 21 de febrer l’alumnat de 1r de batxillerat científic-tecnològic i alumnes de 4t d’ESO interessats van tenir l’oportunitat de participar en el programa educatiu Joves Talents Científics al sector Agroalimentari i Forestal impulsat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació… Llegeix més»

Premis Camí 2024

Arriba una nova edició dels Premis Camí, l’acte de llirament dels quals tindrà lloc per Sant Jordi a la tarda.
La temàtica d’aquesta edició és Les arrels que ens fan créixer. Costums i tradicions que ens uneixen.
Com a novetat s’afegeix un nou concurs, el de… Llegeix més»

First Lego League 2024

Aquest dissabte, 24 de febrer, el nostre centre tornarà a participar a la competició First Lego League amb l’equip de 4t d’ESO AT, entrenats per la Montse Miralles i el Jordi Trilla.
En aquest article trobareu els horaris, les localitzacions i la informació més important de la competició.
Desitgem molta sort al nostre equip. Endavant AT!… Llegeix més»

5è de primària visita l’estació meteorològica

Divendres 16 de febrer la Comissió ambiental de 5è de primària de l’escola els Planells han conegut com és i com funciona la nostra estació meteorològica.
El Jordi Porta, membre de l’AFA de l’institut, els ha explicat els instruments que mesuren diferents variables meteorològiques, els… Llegeix més»

Tallers de transferència de la Universitat de Lleida

El passat dia 14 de febrer, professorat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, una escola que ofereix estudis en els àmbits de l’enginyeria informàtica, l’enginyeria industrial, l’arquitectura tècnica i el disseny digital, ens van oferir diferents tallers per apropar a l’alumnat el… Llegeix més»

Participació a les Olimpíades de Biologia de Catalunya

El passat dia 3 de febrer, les alumnes de segon de batxillerat Maria Acosta i Rut Maza, van participar en la XIV Olimpíada de Biologia 2024 a la subseu de Lleida.
L’olimpíada consta d’una prova teòrica que es realitza simultàniament a totes les subseus. La… Llegeix més»

Visita a l’ETSEAFIV i a l’IRTA Fruitcentre

L’alumnat de segon de batxillerat cientificotecnològic hem anat a fer una visita al campus de l’Escola Tècnica i Superior d’Enginyeria Agrària, Forestal i Veterinària de la Universitat de Lleida, i a les instal·lacions Fruitcentre de l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries.
A primera hora, ens… Llegeix més»