L’alumnat de 2n d’ESO torna a participar en el concurs Pinta la Marató

Cada any, la Fundació La Marató de TV3 de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, organitza el concurs Pinta la Marató, dins de la campanya de sensibilització i conscienciació que adreça a joves d’arreu del país.

Sota el lema “La Marató que dona llum”, enguany s’ha centrat en la salut sexual i reproductiva. En aquest concurs es demana a l’alumnat que creï un cartell que il·lustri i tracti el tema de La Marató. El nostre centre hi ha participat amb els alumnes de 2n d’ESO en el marc de la matèria d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual.

Us compartim un vídeo on podreu veure tots els cartells que participen aquest any i esperem que tinguin tanta sort com en l’edició de l’any passat en què van resultat premiats amb el primer premi.