II Premi Comarcal de La Noguera de Treballs de Recerca de Batxillerat

Dimarts 19 de març. Tot a punt per presentar una selecció dels millors Treballs de recerca de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la Noguera, curs 2023-2024.

Per a aquesta segona edició del Premi Noguera Recerca, que organitzen el Consell Comarcal i el Servei educatiu  de La Noguera, s’han introduït novetats importants : la jornada esdevé itinerant i amb Artesa de Segre s’inicia el viatge ; a més, s’inaugura el format fira, que permet als assistents accedir, d’acord amb els interessos personals, a un dels quatre espais on, de manera simultània, s’exposen treballs dels àmbits tecnocientífic, fisicomatemàtic, de socials i llengües o artístic i audiovisual.

250 alumnes provinents de l’Institut de Ponts, de l’Institut Almatà de Balaguer , de l’Institut Ciutat de Balaguer, de l’Institut Ermengol IV de Bellcaire d’Urgell i de l’Institut Els Planells d’Artesa de Segre han pogut participar de la jornada que ha acollit l’edifici del Cubbtural.

Entre els 14 treballs presentats destaquem els de les nostres alumnes : Laura Trepat Puigpinós,  Pinzellades de la vida d’artistes i Alba Vilanova Prat, L’essència del rebost.

Acabades les exposicions i després d’una pausa per esmorzar,  la conferència Confianza en uno mismo y resiliencia: Habilidades para el éxito de la psicòloga juvenil i escriptora, experta en intel·ligència emocional, Begoña Ibarrola, ha donat pas a l’acte de lliurament de premis.

Felicitem la nostra alumna, Alba Vilanova Prat que, amb el treball L’essència del rebost, tutoritzat per les professores Montse Miralles Vilanova i Berta Obon Lleonart, ha aconseguit un dels 5 premis que s’atorgaven.

Felicitem el Consell Comarcal i el CRP de La Noguera per l’organització de l’acte i manifestem també el nostre reconeixement a la col·laboració que hi han fet els ajuntaments d’Artesa de Segre, de Ponts, de Bellcaire d’Urgell i la Paeria de Balaguer.