Curs Mecanització per arrencament de ferritja Torn-Fresa

Certificat de professionalitat
Mecanització per arrencament de ferritja
Torn-Fresa. 540 hores + 80 hores pràctiques.

L’objectiu del curs és aprendre a realitzar els processos de mecanització per arrencament de ferritja, controlant els productes obtinguts i responsabilitzant-se del manteniment de primer nivell de les màquines i equips, amb… Llegeix més»

Jornades tècniques CCFF 20 febrer 2020

El passat dia 20 de febrer, per la tarda, es varen realitzar jornades tècniques de formació professional a l’institut El Palau. Aquestes jornades tècniques pretenen acostar l’empresa a tot l’alumnat de cicles formatius tant de grau mitjà com de grau superior, així com posar en… Llegeix més»

Campionat de soldadura del Catskills

El passat 10 i 11 de desembre, els alumnes de 2n de Soldadura Bernard Opoku i Adrià Pérez, juntament amb el tutor Oriol Balsells, es van desplaçar a l’Institut Pere Martell de Tarragona per assistir a l’entrenament previ al campionat de soldadura del Catskills.
Llegeix més»

Fira Industry Barcelona

El grup de 1er de grau superior de motlles i matrius ha anat a la fira Industry Barcelona. La fira aporta solucions de fabricació intel·ligent per maximitzar resultats productius a empreses del sector de la robotica, motlles i matrius, arrencament de ferritja, fabricació aditiva, ciberseguretat…
És… Llegeix més»