Comunicats diversos referent al coronavirus:

Preincripció ESO:

El Departament d’Educació ha suspès tots els tràmits administratius que són de la seva competència. Per tant, queden ajornats tots els tràmits relacionats amb la preinscripció d’ESO a causa de l’entrada en vigor del Reial Decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma COVID-19. Els tràmits es reprendran quan el Reial Decret quedi derogat.

Comunicat a les families

Comunicat nota informativa les PAU

Comunicat per l’alumnat FCT i Dual

Inscripcions a les proves d’accés

Comunicat referent a les portes obertes del 16/03/2020

Mesures que cal prendre amb els nens i les nenes a casa

Proves d’accés a grau superior CCFF

Atenció, Nota informativa:
Atesa la instrucció d’aturar tots el processos administratius previstos, cal suspendre provisionalment la inscripció prevista a les proves d’accés als cicles formatius de formació professional de grau mitjà i de grau superior i als ensenyaments d’arts plàstiques i disseny de grau mitjà i… Llegeix més»

Jornades tècniques CCFF 20 febrer 2020

El passat dia 20 de febrer, per la tarda, es varen realitzar jornades tècniques de formació professional a l’institut El Palau. Aquestes jornades tècniques pretenen acostar l’empresa a tot l’alumnat de cicles formatius tant de grau mitjà com de grau superior, així com posar en… Llegeix més»

Campionat de soldadura del Catskills

El passat 10 i 11 de desembre, els alumnes de 2n de Soldadura Bernard Opoku i Adrià Pérez, juntament amb el tutor Oriol Balsells, es van desplaçar a l’Institut Pere Martell de Tarragona per assistir a l’entrenament previ al campionat de soldadura del Catskills.
Llegeix més»

Fira Industry Barcelona

El grup de 1er de grau superior de motlles i matrius ha anat a la fira Industry Barcelona. La fira aporta solucions de fabricació intel·ligent per maximitzar resultats productius a empreses del sector de la robotica, motlles i matrius, arrencament de ferritja, fabricació aditiva, ciberseguretat…
És… Llegeix més»

Sortida Malgrat de Mar

Els passats dies 3 i 4 d’octubre, l’alumnat de 1r d’ESO de l’INS El Palau va anar a Malgrat de Mar amb l’objectiu de cohesionar els grups classe  i crear dinàmiques positives.
Començar l’institut després de tants anys a l’escola de primària pot generar pors, dubtes…… Llegeix més»