Campanya banc d’aliments

EL BANCS DELS ALIMENTS DAVANT LA COVID-19 han donat resposta a una creixent demanda d’aliments per part de les entitats socials, un increment de persones ateses que supera el 40% respecte al mateix període de l’any passat.
S’estima que l’emergència social derivada de l’emergència sanitària s’allargarà… Llegeix més»

Curs Soldadura: TIG

Amb l’objectiu permanent d’aproximar el nostre centre a l’entorn, obrim les portes a la Fundació Paco Puerto per oferir un curs de Soldadura TIG de 60 hores. Tenim el convenciment que amb formació de proximitat brindem un servei que pot ser útil al nostre veinat… Llegeix més»

Jornades tècniques CCFF 20 febrer 2020

El passat dia 20 de febrer, per la tarda, es varen realitzar jornades tècniques de formació professional a l’institut El Palau. Aquestes jornades tècniques pretenen acostar l’empresa a tot l’alumnat de cicles formatius tant de grau mitjà com de grau superior, així com posar en… Llegeix més»

Campionat de soldadura del Catskills

El passat 10 i 11 de desembre, els alumnes de 2n de Soldadura Bernard Opoku i Adrià Pérez, juntament amb el tutor Oriol Balsells, es van desplaçar a l’Institut Pere Martell de Tarragona per assistir a l’entrenament previ al campionat de soldadura del Catskills.
Llegeix més»

Fira Industry Barcelona

El grup de 1er de grau superior de motlles i matrius ha anat a la fira Industry Barcelona. La fira aporta solucions de fabricació intel·ligent per maximitzar resultats productius a empreses del sector de la robotica, motlles i matrius, arrencament de ferritja, fabricació aditiva, ciberseguretat…
És… Llegeix més»

Sortida Malgrat de Mar

Els passats dies 3 i 4 d’octubre, l’alumnat de 1r d’ESO de l’INS El Palau va anar a Malgrat de Mar amb l’objectiu de cohesionar els grups classe  i crear dinàmiques positives.
Començar l’institut després de tants anys a l’escola de primària pot generar pors, dubtes…… Llegeix més»