Començament del curs escolar

El dilluns 13 de setembre s’inicien les classes del curs escolar 2021 – 2022.
Les hores d’inici seran esglaonades segons el curs:

• A les 8:00: 1r ESO
  • A les 8:15: 2n ESO
  • A les 8:30: 3r ESO
  • A les 8:45: 4t ESO
  • A les 9:00: Batxillerat

La finalització de les classes serà… Llegeix més»

Recuperacions 2021

Les dates i horaris de les recuperacions de les assignatures suspeses de 1r de batxillerat són les següents:
Dijous 2 de setembre

• De les 9:00 a les 10:30. Anglès i Educació Física.
  • De les 11:00 a les 12:30. Castellà i Matemàtiques CCSS.
  • De les 13:00 a les 14:30. Matemàtiques… Llegeix més»

Participació al Campus ÍTACA

Els nostres alumnes de 3r ESO: el Denis, el Josep, la Laura, la Manuela i el Soule han viscut l’experiència del Campus ÍTACA. Com ja sabeu, Campus ÍTACA és un programa socioeducatiu promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, gestionat per la Fundació… Llegeix més»

El jardí de la memòria

A molts de nosaltres ens sona el nom de FUPAR.
Es tracta d’una entitat sense ànim de lucre situada a Terrassa, originada per donar continuïtat al projecte anomenat Tallers Protegits Amars Roumens i creada oficialment l’any 1985. Volen ajudar a situar
les persones amb diversitat… Llegeix més»

Comiat del curs 2020-21

Benvolgudes famílies, benvolguts alumnes,