LA FESTA DEL HALLOWEEN HA ARRIBAT A L’ÈGARA

Moltes gràcies al departament d’anglès que han estat el motor de totes aquestes propostes.

1. SPOOKTACULAR DOORS CHALLENGE. L’alumnat de l’ESO ha decorat les portes de la seva aula. Hi haurà un premi per nivell (4 premis) i els grups guanyadors s’anunciaran al tornar del pont.

2. DIVENDRES 29/10. Us proposem que tothom vingui disfressat/da de: castanyada, dia de muertos (Mèxic) o temàtica de Halloween. A cada racó del món es celebra d’una manera diferent i qualsevol és benvinguda.

3. ESCAPE ROOM A LA BIBLIO. El proper divendres 29 d’octubre celebrarem amb l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO Halloween a la biblioteca.