La filmoteca

Mostra de cinema i produccions audiovisuals de l’Institut Ègara

Bowling for Ègara. Curtmetratge de l’estil “School Shooting”. Guardonat amb el primer premi del segon Certamen del Festival One Shot Film Festival. Producció Cultura Audiovisual 2n Batxillerat. Egaracups. Un projecte col·lectiu de 2014. Producció Audiovisual.

Detrás de la lente. Primer Premi categoria Batxillerat al Festival Terrassa
City of film. Producció Cultura Audiovisual 2019.
Transbord. Pel·lícula presentada al Concurs Participa Meliés, La participació va suposar el premi d’una càmara 4k. Producció Cultura Audiovisual 2019.
Projecte audiovisual per donar a conèixer el Servei Comunitari que s’està fent a l’Institut. Video-clip fet amb imatges de la xarxa amb llicència Creative Commons. Cançó La Vall del Grup Sense Sal. Producció Cultura Audiovisual 2020.
Trinxeres, una producció de quart d’ESO del curs 18-19, col·laboració del Departament d’Humanitats i d’Expressió. Producció dels alumnes de 2n de Batxillerat, curs 2019-2020 per al concurs Participa Meliés.
Curs 2018-19, les classes de primer d’ESO van obtenir un premi  en l‘activitat creativa Classe sense fum.