AMB MOLTA TRISTESA US HEM DE COMUNICAR LA MORT DEL JOSE MORALES GARCÍA, alumne de 1r d’ESOA

Amb molta tristesa us hem de comunicar la mort avui dimecres 13/03/24 del JOSE MORALES GARCÍA, alumne de 1r d’ESO A.

Avui és un dia trist, molt trist. Ens ha sobtat a tothom la mort del Jose Morales Garcia de 1r de l’ESO. La notícia ens arribava ahir tarda sobtadament i la incredulitat de seguida donava pas a la realitat més dura d’assumir una pèrdua que no toca. “No et tocava Jose, encara no et tocava”… només aquestes paraules ens venen al cap i ens desesperen quan hi pensem.

VETLLA: sala 2, des del 14/03 a les 18h
CERIMÒNIA: Espai Temple, 15/03 a les 17h
CREMACIÓ: 15/03 a les 17.30h… Llegeix més»

CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Ja tenim aquí el concurs de fotografia matemàtica.
Us animem a participar. Aquesta setmana estem fent difusió més intensiva amb els alumnes.
Teniu informació a les cartelleres que estan penjades pels passadissos i aules. També podeu trobar informació a la cartellera del departament de matemàtiques
També teniu l’opció… Llegeix més»

CARNESTOLTES 2024

Aquest divendres i com cada any hem celebrat el carnestoltes a l’institut.
Cal felicitar sobretot a les comparses que han aconseguit que un grapat d’alumnes (i algun professor agosarat) s’hagin posat d’acord en una mateixa disfressa.
Us deixem el link per poder accedir a la carpeta on… Llegeix més»