Cloenda de l’extraescolar de teatre

Divendres a la tarda, l’alumnat de l’extraescolar de teatre de 1r d’ESO va participar en una mostra de teatre a “La Sala” amb altres instituts: La Serreta, J.V. Foix i Torrent dels Alous.

Les obres eren creacions de l’alumnat sota la direcció de David Balart i Ignasi Muñoz, que han sigut els talleristes d’aquesta extraescolar impulsada des de l’Ajuntament de Rubí. L’alumnat del nostre centre va presentar dues obres EL PASTÍS i EL CÀSTING
EL PASTÍS explicava com una família que acaba de guanyar la loteria visita una gran mansió per comprar-la, però les coses no sortiran com esperen. Hi participaven Amir, Arnau, Benjamí, Biel U., Elis, Juan, Júlia G., Naia i Nara. A “EL CÀSTING”, es busca una persona jove, simpàtica i amb il·lusió per protagonitzar un anunci de cafè pel qual no es necessita experiència. En aquesta obra hi van intervenir Biel C., Daniel, Daniela, Gina, Ivette, Júlia F. i Queralt amb la Co-direcció de Xian.

La mostra va posar en relleu les habilitats i el treball en equip dels nostres alumnes. Va ser tot un èxit del qual en van gaudir tot el públic, família, companys i professorat. Felicitem l’alumnat pel seu esforç i creativitat.