Sumem solidaritat a La Marató

Ens hem sumat un any més a la iniciativa de la Fundació MGC de “1 Origami 1 Euro” per fer una donació a la Marató de TV3.

Les grues s’associen amb desitjos com benestar, felicitat, prosperitat i salut, sempre necessaris, però més en aquests temps. Aquest projecte vincula l’alumnat amb valors com la solidaritat, generositat, l’esperança.

Des del centre aquest curs les grues les hem fet a més amb materials reciclats sumant un valor afegit com és la responsabilitat i preservació del medi ambient. Som Escola Verda i hem vist una ocasió més per sumar valors socials.

Normalment les grues es lliuraven a la Fundació Mútua General de Catalunya amb les que es decoraven centres sanitaris. Aquest any la Covid no ho ha fet possible, però nosaltres hem decidit engalanar les aules amb aquestes peces de creativitat, disciplina i paciència.