Setmana de la mobilitat sostenible

Aquesta setmana és la setmana de la mobilitat sostenible. El dia 22 de setembre és el dia europeu sense cotxes per reivindicar que els mitjans de desplaçament sostenible són la base de la mobilitat del futur a la ciutat. Des de l’optativa d’escola verda a 1r ESO hem començat a estudiar el canvi climàtic i hem après que el canvi climàtic no el podem evitar, però podem fer moltes coses per fer-lo més suau.

Ens hem fixat que al matí a l’arribada a l’institut hi ha una gran quantitat de cotxes, i que l’aparcament de bicicletes estava ben buit. El DUC és escola verda i des de la nostra optativa volem canviar i millorar el nostre entorn. Per això, aquest curs comencem amb energia i des dels diferents espais treballarem per fer-ho possible i us animem a provar d’utilitzar un mitjà de transport més sostenible.

(Escrit a partir de textos dels alumnes de l’optativa d’escola verda de 1r ESO).