Reconeixement als nostres exalumnes

Dimarts 20 a les 18 h, a l’auditori del Museu Municipal El Castell MMUC, es va celebrar l’acte de lliurament del 22è Premi de recerca Miquel Segura i la posterior entrega del reconeixement als alumnes dels centres de Rubí amb la millor qualificació en les proves d’accés a la universitat.

En l’acte es va donar el diploma com a tercer finalista al treball de recerca Programació i anàlisi d’una xarxa neuronal artificial amb la capacitat de reconèixer paisatges, de dos dels nostres exalumnes Mouad El Messaouri i Drus Sentís. Aquesta distinció comportava un premi de 150 € a compartir.

En la segona part de l’acte es va reconèixer els alts resultats en les darreres EBAU de tres de les nostres exalumnes: Maria Arias, Ahlam Barrohou, Aina Cánovas.

En el mateix acte es va oferir la conferència “Una pinzellada a la recerca en l’àmbit de les Humanitats” a càrrec del Sr. Eduard Puigventós López, Doctor en Història Contemporània i Màster en Història Comparada per la UAB.

Des del centre felicitem els premiats i valorem l’exemple pel nostre alumnat.