Prova accés a CFGM amb l’EdRA

L’alumnat de 4t que cursa l’optativa d’EVP ha assistit a la presentació de l’EdRa.

El Candi Casadevall, director, i la Gemma Miralles, professora de l’EdRa, ens han explicat quines opcions formatives ofereix  l’EdRa. En la presentació ens han exposat diferents projecte reals elaborats pel seu alumnat.

En aquesta mostra hi ha hagut un recorregut per les diferents intervencions i col·laboracions que l’EdRa ha realitzat amb empreses i entitats locals, i actuacions en el patrimoni rubinenc.

Aquesta xerrada és el primer pas abans de començar la part pràctica que serviria com a prova d’accés a CFGM artístics. Aquesta col·laboració, consensuada entre l’EdRa i el DUC, permetria elaborar la prova en les hores de l’optativa d’EVP. En definitiva, una oportunitat única per tal que el treball i aprenentatges de l’optativa d’EVP impulsi les opcions de futur tant acadèmic com professional del nostre alumnat.