Projecte de 2n: Producció Fem Teatre

Abans de les vacances en el crèdit de síntesi de 2n, l’alumnat va engegar la producció de les seves obres de teatre. El projecte de producció es reparteix en tres comissions que treballen paral·lelament per preparar tot el que els hi cal en la seva obra. La comissió de direcció, actors i actrius escollen qui ha de representar cada personatge i preparen el text amb lectures grupals i comences els primers assajos. La comissió de vestuari i utillatge és l’encarregada de recollir quin vestuari cal en la caracterització de cadascun dels personatges i la ubicació de tots els elements en cada escena. També preparen les pistes de sons i apunten on volen els efectes. Finalment, la comissió d’escenografia s’encarrega de traslladar el disseny que ha escollit la classe, a les capses proporcionades per representar la localització de l’obra.

El treball que cada classe ha engegat encara hauran de perfeccionar en el projecte del tercer trimestre, culminarà amb l’estrena i representació al Casal Popular el proper 14 de juny.