Presentació Portes Obertes

Durant aquests primers dies de març hem celebrat les portes obertes de l’institut, on les famílies interessades han pogut participar i rebre la informació necessària per fer la preinscripció dels joves que l’any que ve començaran la secundària.
Aquest any, i com a novetat, hem rebut la visita de l’alumnat de sisè dels centres adscrits. Així, hem donat l’oportunitat a l’alumnat a conèixer el nostre centre i que excompanys i companyes de la seva escola, que aquest any han començat primer de l’ESO, els poguessin resoldre dubtes i explicar la seva experiència al DUC.
També durant les portes obertes vam comptar amb la participació del grup d’alumnat mediador de centre, qui va portar a terme una activitat lúdica amb les criatures i joves que van acompanyar a les seves famílies durant aquesta jornada.

Volem agraïr també la participació de les famílies de l’AFA a les portes obertes i al professorat que va fer possible que la celebració de la jornada fos tot un exit.