Pinta La Marató

Aquest any, una vegada més, l’alumnat de 4t d’ESO que fa l’optativa de Visual i Plàstica ha elaborat aquestes propostes per el Concurs Pinta La Marató que aquest any recaptarà fons per la investigació sobre el càncer. Hem treballat sobre el lema: la investigació dona vida.

Aquesta setmana l’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha participat en les xerrades de sensibilització i informació organitzades per la Fundació la Marató.

Convidem tothom a compartir l’esperit de solidaritat impulsat a través d’aquesta campanya i a participar en la recaptació que tindrà lloc aquest diumenge.

D’altra banda, des del departament de Visual i Plàstica volem felicitar l’esforç del nostra alumnat perquè a més de crear aquestes originals propostes va fer més de 120 origamis per col•laborar en la recaptació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *