La setmana del 25 N

El divendres 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones i, aquesta vegada, els membres del PIL juntament amb la Comissió de Coeducació han preparat unes activitats que es realitzaran durant aquesta setmana, des del dimarts fins al divendres, en la franja de lectura amb tot l’alumnat.

Paral·lelament, l’alumnat de l’optativa de 1r de Batxillerat de Comunicació Audiovisual ha ideat una campanya per commemorar aquest dia. Després de diverses posades en comú s’ha decidit que el lema serà «Una lluita conjunta per la igualtat». Creiem que la societat ha de ser més justa i la justícia passa per la igualtat. És una lluita conjunta de tots plegats perquè com a ciutadans/es no volem fomentar les desigualtats ni els abusos, en aquest cas, per raons de sexe o de gènere.