Jornada d’orientació a 4t

En el context de les diferents activitats relacionades amb l’orientació acadèmica que es duen a terme a 4t d’ESO, el passat dijous dia 30 de març els nostres alumnes van assistir a dues xerrades molt interessants. En aquestes xerrades van rebre informació sobre els estudis postobligatoris de la mà d’antics alumnes del nostre centre que estan cursant actualment cicles formatius o PFI i d’altres que estan cursant 2n de Batxillerat al Duc.

L’objectiu d’aquestes xerrades és que l’alumnat que acaba l’etapa de l’ESO tingui una visió més àmplia dels estudis postobligatoris. A més, els alumnes de 4t van poder sentir les experiències personals d’altres alumnes al Batxillerat, a Cicles Formatius o PFI i, a la vegada, es van intentar respondre els possibles dubtes que poguessin tenir. Sens dubte, una minijornada d’orientació que va resultar força profitosa!

Tanmateix, des d’aquí volem agrair la presència als alumnes i exalumnes que es van oferir com a voluntaris per fer aquestes xerrades i van voler compartir les seves experiències.